Apua ja tukea arkeesi -hanke palvelee koko kesän!

Uutinen

HERO sai uutta valtionapua oppimisvaikeuksisten psykososiaaliseen ja pedagogiseen tukeen Korona-viruksen aiheuttamassa poikkeustilanteessa. Osana hanketta palveluneuvojamme, Minna aloittaa puhelinhaastattelujen tekemisen HEROn asiakkaille. Hankkeen nimi on Apua ja tukea arkeesi.

Puhelinhaastattelujen tarkoituksena on kartoittaa HEROn kohderyhmien kokemia korona-ajan poikkeustilanteen aiheuttamia haasteita sekä selvittää voisiko HERO olla avuksi. Puhelinhaastattelut aloitetaan HEROn jäsenistöstä sekä tarvittaessa niitä laajennetaan koskemaan myös muita asiakasryhmiä. HEROlle voi jättää myös yhteydenottopyynnön, mikäli haluat, että sinuun otetaan yhteyttä puhelinhaastattelun merkeissä. Löydät yhteydenottopyyntöön tarkoitetun lomakkeen alla olevasta linkistä.

Palveluneuvoja soittaa arkisin (ma-pe) klo 15.30 – 20.30 välisenä aikana. Puhelut ovat HEROn asiakaspalvelua ja täydentävät olemassaolevia neuvonta- ja tukipalveluita. Puheluiden avulla lähdemme kartoittamaan syvemmin sitä, miten HERO voi auttaa juuri sinua tai läheistäsi. Puheluiden avulla kehitämme myös toimintaamme.

Jätä yhteydenottopyyntösi palveluneuvojalle tästä linkistä ->

Minna päivystää myös chatissa ja puhelimessa koko kesän ma-pe klo 15.30 – 20.30 (poikkeuksena 28. – 29.7. ei ole palveluneuvontaa). Ole rohkeasti yhteydessä, kuinka voimme olla avuksi?

Minnan tavoitat numerosta 050 550 2236

Chat toimii Lukihero.fi -sivustolla. Chatin ollessa suljettuna, voit jättää kysymyksesi ja liittää mukaan sähköpostiosoitteesi, niin vastaamme sinulle, kun chat on auki.